Еволюция на дизайна на кеновете безалкохолни напитки

Coca-ColaКомпаниите за безалкохолни рядко променят продуктите си. Затова, един от основните видове да оживят и обновят марката си е да направят нов дизайн на кеновете. От началото на миналия век безалкохолните напитки са част от световната култура и логата им са се превърнали в икони. В тази публикация можете да видите няколко интересни каталога на еволюцията на някои от най-известните марки безалкохолни.

Независимо дали става дума за Coca-Cola, 7Up, Pepsi или Crush, опаковката на всяка от марките е преминала през серия метаморфози, започнали през 50-те години на 20-и век, които са в пряка връзка с еволюцията и развитието на марките. Изненадващо е например, да видите, че първоначалната опаковка на 7Up използва оранжев фон, а не зелен както съвремениите. Интересно е и че кеновете на Pepsi и Dr. Pepper първоначално са били предимно бели.

Вижте:

До утре,

Мартин

Вижте още:

Как еволюират корпоративните лога

Развитието на логото на Mercedes-Benz

Вижте променящото се лице на дизайна

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: