Плакати – ако филмите, номирани за Оскар 2015 казваха истината

Плакати от The Shiznit - The Grand Budapest HotelНоминациите за Oscar 2015 бяха обявени наскоро, но ако не сте гледали филмите и не можете да прецените кои от тях са достойни за наградите, няма нужда да се притеснявате. Лондонския сайт The Shiznit създал серия плакати, които ще ви покажат какво да очаквате от всеки филм. На пръв поглед те наподобяват вида и усещането на оригиналния плакат, но The Shiznit са променили заглавието и други детайли като мотото и отзивите. Тези нови допълнение отразяват същността на филма или както претендират „Казват истината“.

Промените в много от случаите са забавни Филмът Юношество, който е заснет с едни и същи актьори в продължение на 12 години е прекръстен на  Пубертетски таймлапс. Аналогично, Ловецът на лисици, филм за борба, е кръстен Мания по борбата, а  Гранд Хотел Будапеща на Wes Anderson е станал Хипстърски Travelodge. Ако не сте гледали филмите, това може да са първите ви впечатления. А дори да сте ги гледали, може да се съгласите с обобщенията на плакатите на The Shiznit!

Вижте:

До скоро,

Мартин

Вижте още:

Кодирани филмови плакати

Готини алтернативни плакати за „Сиянието“

Плакати за фестивал на еротичното кино

Вдъхновени от Холивуд плакати за Световното по футбол

Брилиянтни филмови плакати

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: