Хитра печатна реклама показва неочаквани аспекти на произведения на изкуството

03Тази забавна серия печатна реклама показва неочаквани страни на известни произведения на изкуството – такива, които са напълно различни, докато носите очила. Рекламната агенция Y&R: Paris е създала тази серия печатна реклама за френските оптики Keloptic. В нея можете да видите как правилните очила фокусират размазаните изображения.

Кампанията включва картини на Ван Гог, Клод Моне и The campaign features Impressionist paintings by Vincent Van Gogh, Claude Monet, and Жорж Сьора. Видимите следи от четката и акцента върху светлината са видещи характеристики на 19-и век в областта на изкуството и това съчетани често кара картините да изглеждат размазни и неясни. Но, в печатната реклама, очилата на Keloptic трансформират произведенията. Лещите, държни пред платната им придават реалистичността на снимка.

Посланието на тази печатна реклама е ясно и е допълнително подчертано от слогана: „Превръщаме импресионизма в хиперреализъм“.

Вижте:02 01

До скоро,

Мартин

Вижте още:
Прекрасна книга с черно-бели портрети на дивите животни на Африка от David Gulden
Художници се самоснимат в хитра печатна реклама
Страхотни колажи от Handiedan

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: