Минимализъм – тихата декларация на Coca-Cola в Близкия Изток

01  Понякога можете да кажете много с малко думи. В конкретния случай: свръх минималистичните кенчета на Coca-Cola. Едната страна на кутийката не съдържа нищо повече от червеното на Coca-Cola и графичният елемент, който няма как да сбъркате, официално известен като “Dynamic Ribbon Device.” Тъй че, очевидно става дума за Coca-Cola. Силното послание е отпечатано на обратната страна на кена –

Етикетите са за кеновете, не за хората.

. Просто и ясно, но извънредно впечатляващо.

02

Специалните кенове, са част от кампанията на Coca-Cola Да отделим още една секунда и са измислени от Memac Ogilvy в Дубай и са разпространени в близкия изток по време на Рамадан. Кампанията на Coca-Cola е част от по-голяма инициатва на Ad Council, наречена любовта няма етикети Близкият Изток е логичен избор за подобно послание, заради многото националности в региона, често разделени в групи и с прикачени етикети.

В допълнение към кеновете без етикрти, агенцията е участвала в създаването на видео, в което няколко непознати с различен произход вечерят заедно и се опознават в пълна тъмнина. При включването на лампите участниците виждат, че допусканията за събеседниците им са много далеч от реалността. Кампанията носи посланието на Coca-Cola първо да опознаем хората и да не ги съдим толкова бързо. Идеята на кеновете без етикети е да предадат посланието на повече хора, отколкото би могло видеото.
03Когато видях кутийките, първата ми мисъл беше „това няма как да стане в Европа, опаковка без задължителната информация за хранителна стойност, информация за производителя и други такива“. Оказва се, че това е проблем и за пазара в Близкия Изток. Компанията е заобиколила проблема като е разпространявала кеновете само на събития, което им е позволило да изпратят посланието си до разнообразни групи от хора.
С пожелание за сряда без лепене на етикети,
Мартин

Вижте още:
Красив дизайн с лястовици на кутийки Coca-Cola
Еволюция на дизайна на кеновете безалкохолни напитки
Ефектни стари дизайни на кутийките Coca Cola
Еволюцията на бутилката на Coca Cola
Повече от 130 рекламни плаката на Coca-Cola – от миналото до днес

Минималистични плакати с негативно пространство за Coca-Cola
Антилога стимулират спонсорите да оттеглят подкрепата си за Катар 2022

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: