Хитра реклама на Honda илюстрира защо трябва да използваме оригинални резервни части

Печатна реклама Honda - това, че съвпада, не значи, че е правилно - 01За да работи добре колата ви и да гарантирате безопасността на себе си, семейството си и околните, е важно да използвате само оригинални резервни части. Или поне производителите на автомобили искат да мислите така. Тези забавни печатни реклами за Honda са направени от канадската рекламна агенция Wax:

Трябваше да накараме собствениците на Honda да оценят предимствата, които им осигурява използването на оригинални части. Затова демонстрирахме – с играчки, какво става, когато използвате неоригинални части. Това е оригинален, но уместен начин да комуникираме посланието си.

„Това, че пасва, не значи, че пасва.“

Вижте плакатите тук:

Печатна реклама Honda - това, че съвпада, не значи, че е правилно - 02 Печатна реклама Honda - това, че съвпада, не значи, че е правилно - 03 Печатна реклама Honda - това, че съвпада, не значи, че е правилно - 04

VW имаше печатна кампания с подобно послание („Не разчитай на нещо, просто защото пасва.“) през 2013:

Печатна реклама VW - 01 Печатна реклама VW - 02

Ето и една кампания в същата стилистика от Renault:
Печатна рекалама – Рено – оригинални резервни части и злите им близнаци
До скоро,

Мартин

Вижте още:
Креативна печатна реклама (част 20)
Креативна външна реклама
Забавна печатна реклама на бои, които се бият една с друга

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: