Печатна реклама – LEGO

06Историята на LEGO е удивителна с това как компанията започва със сравнително проста играчка, която стимулира въображението на децата. Въпреки че успехът на компанията се дължи най-вече на продукта ѝ. Ролята на печатната реклама за превръщането на LEGO в глобална супермарка също не е за пренебрегване.

 

До скоро,

Мартин

Вижте още:
Beautiful LEGO: Wild!, нова книга, посветена на природните чудеса, направени от блокчета LEGO
Beautiful LEGO 2: мрачна нова книга за тъмната страна на LEGO от Mike Doyle
Забавни пародийни плакати за филмите, номинирани за Оскари за 2015

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: