FIAT – колите НЕ трябва да са сладки

Печатна реклама - FIAT - 03Автомобилният производител FIAT  е поръчал изключително остроумна и ефектна печатна рекламна кампания. Със задачата е натоварен илюстраторът Alex Solis, който се грижи за визуалното представяне на посланието  на автомобилната компания – „Природата не е сладка, колите също не трябва да бъдат“.

Природа. Това е магическото място, на което искаме да отидем, за да се отървем от всекидневните неприятности и да възстановим връзката си с околния свят. FIAT обаче нi намеква, не съвсем деликатно, че това е и дивата сцена, на която оцеляването е поставено на карта и съществата в долния край на хранителната верига могат да срещнат края си по не особено лицеприятен начин.

Печатна реклама - FIAT - 01

Точно това са се заели да визуализират Leo Burnett Tailor Made  и Alex Solis В тези реклами можете да видите очарователно сладурски хищни животни, които разкъсват усмихната си плячка по не чак толкова очарователен начин. Крайният ефект предизвиква сериозен когнитивен дисонанс и със сигурност може да ви накара да се замислите.

След тази кампания никога няма да гледате на плюшените играчки по същия начин.

Печатна реклама - FIAT - 03

Кампания за: Fiat Strada Offroad

Агенция: Agency Leo Burnett Tailor Made/илюстратор Alex Solis

С пожелание за безкръвен вторник,

Мартин

Вижте още:

Хитра реклама на Honda илюстрира защо трябва да използваме оригинални резервни части

Печатна рекалама – Рено – оригинални резервни части и злите им близнаци

Серия плакати „Шофирай като джентълмен“

 

 

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: