Сюжетът на известни филми се променя драматично само с добавяне на -ing, според тези плакати

01По-рано през годината в Reddit се зароди проста, но брилянтна идея „Добавете ‘ing’ към края на заглавието на филма,“ е инструкцията, „за какво се разказва във филам сега?“ С допълнението на тези три букви, целият сюжет на блоксбъстърите се променя коренно. Заглавията се превръщат от съществителни в глаголи и изразяват действия, а не места, герои или предмети. Резултатите са удивителни и показват силата на езика чрез привидно дребна промяна Както можете да видите в тази серия плакати.

Вдъхновена от тази метаморфоза, друг Reddit-ор, shifter2000 се заел да направи кино плакати за някои от получените заглавия. Jurassic Park става Jurassic Parking и сега анонсът му гласи, „Въпреки всички премеждия, започва да предлага услуга за паркиране на коли, въпреки, че не може да достигне волана.“ Аналогично, The Jungle Book става The Jungle Booking, в който героите на филма запазват цялата гора за себе си.

Развеселете се:

До скоро,

Мартин

Вижте още:

15 страхотни плаката за филми, излезли през тази година

Серия плакати: Трицветните междузвездни войни

Най-добрите киноплакати за 2015

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: